Більшість молодих українців (80,2%) вважають, що не змогли б прожити без
мобільного телефону. З них 45,5% обрали відповідь "точно ні", а 34,7% -
"скоріше ні".
Також українська молодь не уявляє свого життя
без Інтернету - 72,3%. З них 39,5% віддали перевагу відповіді "точно
ні", а 32,8% - "скоріше ні".
При цьому кожен четвертий
опитаний (25,9%) запевняє, що міг би обійтися без Інтернету. З них
відповідь "скоріше так" обрали 16,1%, "точно так" - 9,8%.
Кожен
другий представник української молоді (49,6%) стверджує, що не міг би
прожити без спілкування в соціальних мережах. З них 25,4% обрали
відповідь "точно ні", 24,2% - "скоріше ні". При цьому 47,0% опитаних
зазначили, що могли б обійтися без такого спілкування.
Більшість молодих українців у вільний від роботи та навчання час зазвичай зустрічаються з друзями - (70,2%).
Також, 42,6% опитаних, у вільний час грають у комп'ютерні ігри та
проводять час в Інтернеті; гуляють на свіжому повітрі - 36,7%;
займаються домашніми справами - 35,8%; слухають музику, радіо - 32,6%;
займаються спортом - 30,9%; відвідують кафе, бари, ресторани - 29,6%;
дивляться телевізор - 26,3%; відвідують клуби, дискотеки - 24,6%; ходять
у кіно - 19,6%; читають газети , журнали, книги - 18,6%; підвищують
рівень знань за допомогою приватних уроків, самостійних занять - 15,4%;
відвідують театри, концерти, виставки - 13,6%; займаються хобі - 11,3%;
відвідують церкву, релігійну громаду - 4,1% опитаних.
Соціологічне дослідження було проведене Інститутом Горшеніна
з 1 по 20 березня 2013 року. Всього опитано 2000 респондентів у віці
від 15 до 21 року в містах з населенням більше 100 тисяч осіб,
розташованих в 24 областях України та АР Крим.