Меню сайту
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 Розклад дзвінків: 1.8.30-9.15 2.9.25-10.10 3.10.30-11.15 4.11.35-12.20 5.12.30-13.15 6.13.25-14.10 7.14.15-15.00 |
Структура урокуСТРУКТУРА
УРОКУ Кожен тип уроку має свою структуру, обов’язковими елементами якої є етапи —
організаційний, мотивації навчальної діяльності, актуалізації опорних знань,
підбиття підсумків і домашнє завдання. Щодо структури, то вона залежить від типу
уроку. Для уроків
вивчення нового матеріалу (засвоєння нових знань) найтиповішими є такі етапи: •
перевірка
домашнього завдання; •
підготовка
учнів до сприймання нового матеріалу (актуалізація опорних знань); •
повідомлення
теми і мети уроку; •
пояснення
нового матеріалу; •
закріплення
одержаних знань і вмінь; •
підсумок
уроку; •
завдання
додому. Можлива й інша структура уроку вивчення нового матеріалу: •
перевірка
домашнього завдання; •
повідомлення
теми і мети уроку; •
розбір
прикладів з’ясування мовного явища; •
робота учнів
над висновками або виведення правила; •
закріплення
нового матеріалу шляхом виконання вправ; •
підсумок
уроку; •
завдання
додому. Урокам закріплення та
застосування знань і вмінь (формування вмінь і навичок) властива така структура: •
повідомлення
мети майбутньої роботи, усвідомлення її учнями; •
відтворення
теоретичних відомостей, застосування яких буде потрібним на уроці; •
формування
відповідних умінь і навичок шляхом виконання учнями вправ; •
самостійна
робота школярів над подібними завданнями; •
перевірка
якості самостійної роботи учнів; • завдання додому для продовження роботи над закріпленням
знань та формуванням умінь і навичок; •
підбиття
підсумків уроку. Можлива і така структура уроку закріплення й застосування знань і вмінь: •
перевірка
домашнього завдання; •
повідомлення
теми й мети уроку; •
усне
закріплення теоретичних знань з мови; •
робота над
формуванням запланованих умінь і навичок; •
самостійна
робота учнів та її перевірка; •
підбиття
підсумків уроку; •
завдання
додому. Уроки перевірки й контролю
результатів навчання найчастіше будуються за таким планом: •
повідомлення
мети перевірки та способів її проведення; •
самостійне
виконання контрольної роботи; •
підбиття
підсумків уроку. Найчастіше структура комбінованого уроку має такий вигляд: •
перевірка
домашнього завдання; •
актуалізація
опорних знань; •
пояснення
нового матеріалу; •
первинне
закріплення його; •
самостійне
вправляння; • перевірка самостійної роботи школярів; • підбиття підсумків уроку; • домашнє завдання. Примітка. Учитель не зобов’язаний дотримуватися жорсткої
схеми будь-якого типу уроку (для сучасного уроку характерна варіативність його структури). Певні етапи
кожного типу уроку можуть,: необхідності, вилучатися, переставлятися,
замінюватися.
|
Погода
Оцінка сайту
|
Контактні дані
м.Кобеляки, вул. Шкільна, 1\28,тел.(05343)3-22-69, E-mail:nvk1@meta.ua