Неділя, 27.09.2020, 19:03
Вітаю Вас Гость | RSS

Опорний заклад "Кобеляцький ліцей №1"

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Розклад дзвінків:
1.8.30-9.15
2.9.25-10.10
3.10.30-11.15
4.11.35-12.20
5.12.30-13.15
6.13.25-14.10
7.14.20-15.05

Структура уроку

СТРУКТУРА УРОКУ
Кожен тип уроку має свою структуру, обов’язковими елементами якої є етапи — організаційний, мотивації навчальної діяльності, актуалізації опорних знань, підбиття підсумків і домашнє завдання. Щодо структури, то вона залежить від типу уроку.
Для уроків вивчення нового матеріалу (засвоєння нових знань) найтиповішими є такі етапи:
    перевірка домашнього завдання;
    підготовка учнів до сприймання нового матеріалу (актуалізація опорних знань);
    повідомлення теми і мети уроку;
    пояснення нового матеріалу;
    закріплення одержаних знань і вмінь;
    підсумок уроку;
    завдання додому.
Можлива й інша структура уроку вивчення нового матеріалу:
    перевірка домашнього завдання;
    повідомлення теми і мети уроку;
    розбір прикладів з’ясування мовного явища;
    робота учнів над висновками або виведення правила;
    закріплення нового матеріалу шляхом виконання вправ;
    підсумок уроку;
    завдання додому.
Урокам закріплення та застосування знань і вмінь (формування вмінь і навичок) властива така структура:
    повідомлення мети майбутньої роботи, усвідомлення її учнями;
    відтворення теоретичних відомостей, застосування яких буде потрібним на уроці;
    формування відповідних умінь і навичок шляхом виконання учнями вправ;
    самостійна робота школярів над подібними завданнями;
    перевірка якості самостійної роботи учнів;
    завдання додому для продовження роботи над закріпленням знань та формуванням умінь і на­вичок;
    підбиття підсумків уроку.
Можлива і така структура уроку закріплення й застосування знань і вмінь:
    перевірка домашнього завдання;
    повідомлення теми й мети уроку;
    усне закріплення теоретичних знань з мови;
    робота над формуванням запланованих умінь і навичок;
    самостійна робота учнів та її перевірка;
    підбиття підсумків уроку;
    завдання додому.
Уроки перевірки й контролю результатів навчання найчастіше будуються за таким планом:
    повідомлення мети перевірки та способів її проведення;
    самостійне виконання контрольної роботи;
    підбиття підсумків уроку.
Найчастіше структура комбінованого уроку має такий вигляд:
    перевірка домашнього завдання;
    актуалізація опорних знань;
    пояснення нового матеріалу;
    первинне закріплення його;
    самостійне вправляння;
    перевірка самостійної роботи школярів;
    підбиття підсумків уроку;
    домашнє завдання.
Примітка. Учитель не зобов’язаний дотримуватися жорсткої схеми будь-якого типу уроку (для сучасного уроку характерна варіативність його структури). Певні етапи кожного типу уроку можуть,: необхідності, вилучатися, переставлятися, замінюватися.
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Оцінка сайту
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 249

Контактні дані

м.Кобеляки, вул. Шкільна, 1\28,тел.(05343)3-22-69, E-mail:nvk1@meta.ua

Школа на карті Google