Пятница, 19.04.2024, 04:06
Вітаю Вас Гость | RSS

Опорний заклад "Кобеляцький ліцей №1"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Розклад дзвінків:
1.8.30-9.15
2.9.25-10.10
3.10.30-11.15
4.11.35-12.20
5.12.30-13.15
6.13.25-14.10
7.14.15-15.00

Орієнтовний алгоритм роботи педагога над індивідуальною науково-методичною темою (проблемою)

Орієнтовний алгоритм роботи педагога над індивідуальною науково-методичною темою (проблемою)

 

1.  Вибір теми (проблеми) індивідуальної науково-методичної роботи:

  • ознайомлення з літературою;
  • ознайомлення з нормативними документами;
  • вивчення ППД з проблеми дослідження.

2.  Детальне ознайомлення з проблемою за допомогою літературних джерел:

  • складання картотеки літературних джерел;
  •  виписки з літературних джерел.

3.  Уточнення теми і розробка попереднього варіанта плану індивідуальної науково-методичної роботи:

  • обґрунтування вибору теми;
  •  її актуальність і новизна;
  •  відбір адекватних методів та засобів пошукової діяльності;
  • формулювання мети та завдань роботи;
  •  розробка календарного плану індивідуальної роботи.

 

4.Формулювання припущень, відбір та розробка моделей, іннова­ційних технологій педагогічної діяльності.

5.Впровадження інновацій у практику своєї педагогічної діяльності.

6.Аналіз та оцінювання результатів роботи над індивідуальною науково-методичною темою (проблемою), формулювання висновків та пропозицій.

7.Літературне оформлення роботи, звіт перед колегами про от­римані результати.

Роботу над індивідуальною науково-методичною темою (пробле­мою) доцільно розподілити принаймні на два етапи.

На першому етапі вчитель має всебічно ознайомитися з висвітлен­ням обраної ним теми (проблеми) в науці, зіставити особистий досвід із досвідом колег чи з висвітленням його у літературі.

На основі аналізу різних поглядів на розв'язання конкретної про­блеми педагог визначає особисту позицію, а зіставлення свого досвіду викладання з накопиченими в науково-педагогічній і методичній літе­ратурі ідеями, методами та прийомами дасть змогу визначити, що він уже знає і може робити з цією проблемою, що принципово нове міс­титься в його досвіді роботи, у чому він може піти далі від зафіксова­ного у книгах і статтях і, нарешті, що він не освоїв під час своєї прак­тичної роботи.

Другий етап – конструювання нового досвіду на основі кращих досягнень науки і практики викладання. А також перевірка його ефективності, аналіз отриманих результатів.

Календар
«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Оцінка сайту
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 339

Контактні дані

м.Кобеляки, вул. Шкільна, 1\28,тел.(05343)3-22-69, E-mail:nvk1@meta.ua

Школа на карті Google